KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 6 May 2014

Cerita NUFFNANG Terkini Blog Saya ! Ada CPUV !

 
Check2 semalam ada CPUV ko....Biar Betik Ni !!  I'm happy+excited even ciput jer duit CPUV ni ! Dalam hati rasa nak gelak berguling2 lagi, sebab siap dah credited lagi...kih3!  Sebelum ni dah pernah merasa claim duit NUFFNANG sekali dengan jumlah bawah ni...

  
Lepas tu balance dalam akaun NUFFNANG setakat semalam adalah bawah ni ...  Wei RM 33.05 je pun ! Cepat lah capai RM 50.00 sebab saya nak claim lagi sekali !

Jadinya, total income dengan NUFFNANG untuk blog budak sekolah yang busy manjang dengan home work & kerja2 sekolah macam saya ni, setakat semalam adalah RM 86.37 ajer...kih3. Ok dah tu kan UMMI !.....  Terima kasih semua yang sudi datang baca blog bebudak macam saya ni, sambil clik2 tu yer, and satu lagi TQ TO NUFFNANG juga !  Syukur atas rezeki ini setelah setahun lebih berblog even memanjang ON & OFF jer.  Tapi takleh nak lawan lagi ler collection UMMI tu... Hrmmmmm ! Nat wat camna, masa berblog tu terhad sangat, lagi2 tahun peperiksan utama tahun ni untuk saya, Wish me luck yer ...

( Auto Publish n3 - di skool dah pagi2 ni )

2 comments:

paridah said...

tahniah pandai cari duit dgn menulis...

Mummydearie said...

Tahniah, Angah. Banyak tu RM80++ untuk budak sekolah. Budak sekolah tak leh pegang duit banyak-banyak tau :) Mana leh lawan Ummi. Tengoklah betapa tegarnya Ummi menulis blog :)

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...