KLIK TABUNG 2, TQ

Thursday, 17 April 2014

Terima Kasih Aunty Mummydearie !

 

Mula2 baca komen kat atas ini, ingatkan AUNTY MD NI  main2 aje.  Bila Ummi bagi tau semalam, saya rasa macam tak percaya. Ini betul2 ni,  bukan cubaan.  Betul2 ini ! La, tak sangka plak ada blogger yang sudi nak kopipes resepi saya yang entah apa2, tapi cukup berselera di tekak semua ahli keluarga saya terutamanya Along saya ler !

Terima kasih Aunty MD, sampai buat entry lagi.  Saya sangat2 hargai.  Siap dengan komen2 bernas sekali.  Saja setuju sangat sebab bab2 telur tu saya pun kadang tak bubuh, rasa lebih suka tanpa telur. Kih3....Lagi satu memang kalau ikut sukatan tu dapat banyak, sebab saya buat bukan untuk family saya je tapi untuk sepupu sepapat dan pakcik makcik sedara juga kih3... Kalau x suka bakar, makan gitu pun ok dah tapi jangan buh telur lah yer ! Dan boleh juga bakar sekejap je mungkin 20 - 30 minit jer.  Ikut sukalah ( Banyak nyer saya tulis cakap, betul lah Cikgu cakap saya ni cakap banyak kih3)

Eh... mana2 yang baca entry saya ni jemputlah singgah dah follow blog AUNTY NI.  Memang tak rugi sebab banyak cerita2 menarik yang dikongsi.  Lagi satu, kata UMMI  , Aunty MD ni cukuplah rajin BW, kalau kat blog Ummi tu mesti ada je komen2 dier.  Aaaa... kat blog saya juga, Aunty MD ni rajin singgah ! SO tak rugi kan..... Again tq yer Aunty ! Sebab sudi cuba  RESEPI SAYA YANG INI...

( AuTo PuBLish N3 jerk.... )

4 comments:

Mummydearie said...

Hahaha... itulah pasal. Aunty (Aunty lagi, alahai syahdu pulak rasanya) bila ikut resepi diberi dapat sekuali penuh. Pening gak fikir camna nak wallop kasi habis. Yang makannya makpak aje, anak-anak makan sepinggan kecil dah kenyang.

Angah, Aunty ni memang kuat membebel. So kalau entri resepi tu entah apa-apa jadinya... Aunty should thank you for the recipe. Memang sedap kalau tak bubuh telur tu. Bawa ke pejabat lagi bagi rasa kengkawan, nak berlagaklah konon level chef kita tahap mana padahal resepi pun orang punya :)

Tihara said...

bagus tu, sharing is caring :)

QasehnyaRania said...

hihi.. angah tahu tak, ciksu tak pernah masak makaroni lagi tau... :)

Puan Kutu said...

Mesti sedap makaroni angah tu kan.dtg dr blog antu MD..ini anty kutu bakal besan anty MD..hehe..

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...