KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 22 April 2014

Best Giler Hanie Soraya Di Hujung Dunia !

Nama dah nak dekat2 nama saya & Ummi ni.  Mula2 ingat Amy Mastura yang nyanyi lagu ini. Sebab, serius suara dier dekat2 nak sama sangat dengan Amy Mastura.  Tapi memang sempoilah Hanie Soraya ni, yang merupakan anak didik Faizal Tahir, FT.... memang best lah ! Lirik dan gaya lagu ni pun sesuai sangat lah untuk teenager macam saya khen !
 

Hanie Soraya – Hujung Dunia
La La La La La La......
Fikir sebelum bicara
Susah sebelum senang
Jatuh sebelum berjaya
Sedar sebelum terus hanyut
Menyanyi biar dari hati
Berjanji biar pasti
Chorus
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama
Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia
Aku dan kamu sesuatu
Pantas waktu berlalu
Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna
Courtesy Of Lyricsfull.com
Menyanyi biar dari hati
Berjanji ditepati
Chorus
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama
Walau ada pun yang telah terjadi
Perlu tabah kau hadapi
segala yang pernah kita lakui
Menjadi kita yang hari ini
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama
Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

5 comments:

Nieyl said...

yeye..nieyl pun suke gak lagu die...ala..ala...FT kan lagu die...:)anak didik FT upernyer...

Tihara said...

suara dia memang nak sama dengan amy mastura kan :)

MissNadia said...

aah la.. kalau tak tengok muka ingat suara amy mastura

Fiza Rahman said...

1st time dengar. Ha'ah...suara mcm amy mastura.

Mummydearie said...

Ah kak opppsss... Aunty pun suka gak lagu ni. Ingatkan si Hanez yang tak sedar diri tu dah jadi penyanyi rupanya Hanie Suraya nama diberi. Bestkan Angah lagu ni. Aunty memang syok sendiri aje bila dengar lagu ni sambil memandu.

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...