KLIK TABUNG 2, TQ

Thursday, 13 March 2014

Yang Di Tunggu Dah Tiba !

Memang benarlah, rezeki dari Allah swt tu datang dalam pelbagai bentuk.  Dengan berblog yang suam2 kuku ni pun masih ada juga rezeki datang, walau sedikit !  Dah sampai pun, cek pertama dari NUFFNANG buat saya !  Terima kasih NUFFNANG dan terima kasih pada semua yang tolong clik2 yer !

Tengok cek sambil sebut Alhamdulillah sempat lagi guling gelak2, betul tak Andak ! Kih3....
 
Mudah2an ada lagi lah rezeki mendatang ... ! TQ UMMI yang kenalkan saya pada dunia blogging ni !

( PRAYFORMH370 Terus ! )

7 comments:

BUNDA said...

Tahniah..Rezki....
Salam ziarah dari Bunda...

#DoaBuatMH370 :(

mama maman aka yana said...

Wah... rezeki murah la u nih.. tumpang happy.. :)

Time Traveller said...

Alhamdulillah rezeki tu.. moga berusaha lagi :D

Tihara said...

Alhamdulillah..seronok kan time dapat cheque ni.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah.. tahniah.. tambah klik tabung lagi.. :D

adyna said...

Insyaallah siapa yg rajin berusaha pasti ada ganjarannya ;)

Kakzakie said...

Alhamdulillah rezeki tu kan.. bukan kena kerja keras pun kan..

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...