KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 4 March 2014

IndahNya Bila Rezeki ZALORA Di Kongsi Bersama !

Yang dapat & murah rezekinyer UMMI SAYA !, Yang dijemput berkolaborasi dengan ZALORA tu pun UMMI SAYA JUGAK LER,  Tapikan, Sebab kami ni anak beranak je pun, Merasalah juga tempiasnyer.... Apa yang UMMI order untuk saya ????

APA ADA DALAM KOTAK NI YA ????....

Tapi, memang bestlah bila dah bukak,  Tak payah lah bagi tau apa isinya ya, nanti timbul riak pulak.  1st sekali, TQ SO MUCH UMMI !!! Memang cukup indahkan kalau rezeki tu dikongsi bersama.  ADIK jangan jeles yerk, your turn will come next ... Ho Ho Ho ! 

Eh... UMMI kata jangan lupa ucap tq to ZALORA M'SIA juga ! Boleh lah tengok cuci2 mata, mana tau kot2 berkenan di hati, nak ber Zalora jugak.  Banyak yang cantik2 kata ko...... Ber Zalora lah kita pulak nanti ya !.....

9 comments:

Tihara said...

bestnya zalora
tak perasan plak ni blog doter KA.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. baju ke kasut tu adik?

wahida said...

eh, ni blog anak KA ye..
wow...


salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

Kakzakie said...

Lihatlah sayang betapa kasih ummi pada anaknya.. ucap terima kasih juga pada ummi jgn lupa.

Adik.. hihi... jeles mestilah adik kan masih kecik. Sabar tak lama ummi mesti beli utk adik juga:)

BM said...

Amboi! Mak dan anak berkongsi bersama! Mestilah jeles adik tu... :)

Putri said...

Akak baru ushar nk beli jam kat zalora.macam murah..tunggu gaji bulan depan baru nk beli

Che Rosliza Che Mat said...

wah!! seronoknya dapat hadiah...akak follow sini..

hainom OKje said...

senang kalau anak beranak ada blog hehe,....ni angah yeh bukan adik

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.rezeki.tahniah

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...