KLIK TABUNG 2, TQ

Wednesday, 12 February 2014

WW : Tak Salah Kan ??

Salah ke kalau saya mengidamkan yang ini
Adik, please2 support Me !!!


( Photos Ehsan GooGLes )

N3 Auto Publish

9 comments:

Mummydearie said...

Lari keliling pokok bunga depan rumah pastu jangan makan sehari suntuk. Tengoklah Ummi beralah ke tidak... hehehe....

QasehnyaRania said...

tak da salahnya..kalau mampu beli aje

Fiza Rahman said...

Sis, akak pon mengidam motor mcm ni jugak. Tapi mengidam nak jadi pembonceng jer lah. Kaki tak sampai nak bawak motor...hehehe...

Mayang ABDUL RAZAK said...

tak salah....... hahaha akak pun minat gak... tapi tu le angan2 tinggal angan ajee le bila dah tua2 ni...

BM said...

Tiada yang salahnya...salah kalau bawa tanpa lesen :)

RDZ Z said...

Not at all..cunlah Angah!!!

Deqla Manjew said...

hihihi.. apa slhnya.. manalah tau tercapai impian tu..sama2 doakan.. :)

ayut said...

Allah...angah...kete la angqh..kete besar vikit..blh muat ummi semua org kat umh tu...

Tihara said...

uits nampak gaans bawa moto cenggini tapi cun juga :)

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...