KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 3 December 2013

Betul Ke Dapat CPUV Nuffnang ?

Serius macam x caya jer, macam x betul jer !  Lama x check Nuffnang ni.  Sebab blogger ala2 sendu macam saya ni memang setakat dengar & tengok ajelah blogger lain membilang rezeki mereka.  Tup2, gatal clik2 nuffnang hari ni, ternampak ada pulak CPUV bertepek.  Yang satu tu memang dah lama ada.  Yang dua entah bila menjelma tau2 dah kredit aje. Terima kasihlah En Nuffnang sekurang2nya merasa juga saya tempias CPUV ni even sen2 aje khens.  Kalau UMMI TU lain lah. CPUV dier bertengket2 dah ! Wei...Tak nak cashkan lagi ke UMMI ??


Tapi teruja juga ni sebab tinggal RM 1 lebih je saya untuk saya cashkan Nuffnang ni .  Betullah kata Ummi, bukan senang yer nak capai 50 hengget tu...! Kena usaha, macam saya ni terima aje apa yang ada.  Kih3.  Nak cash kan ke nak terus buat tabungan lagi ha ?????? Thinking... Thinking.....

TERIMA KASIH NUFFNANG & SEMUA YANG SUDI CLIK2 YER !

3 comments:

Razi ten said...

Wow congrats ^^
That RM1 treat me some candy lol

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sikit-sikit lama-lama jadi bukit tambah tabungan nuff maplestory.. :D

Haryati Faizal said...

tahniah ye...tkpe kumpul sket2

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...