KLIK TABUNG 2, TQ

Wednesday, 20 November 2013

Teaser MALEFICENT Yang Awesome !

Macam best aje, Macam best aje... Jadi tak sabar2 dah kita nak tengok citer ni ! Aduhai lamanyer nak tunggu May 2014 tuh ..... Layan teaser dier dulu.  Ada ANGELINE JOLIE lagi !


Cerita ini ala2 cerita Puteri Beradu yang famos tu lah katanyer.  " The "Sleeping Beauty" tale is told from the perspective of the villainous Maleficent and looks at the events that hardened her heart and drove her to curse young Princess Aurora".  Mesti menarik kan !

Kalaulah keluar awal2 citer ni, bolehlah pergi tengok kat pawagam cuti2 sekolah ni kan Adik !.  Takut demam pulak Adik tengok citer2 suspen macam ni.  Alahai tengok movie "Hantu Tok Chai "pun sampai x leh tido malam yer Adik ! Hu Hu Hu

2 comments:

Kakzakie said...

Kalau nak pergi dgn mama/papalah.. tapi lama lagi tu sayang.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

nampak menarik cerita ini.. :D

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...