KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 17 September 2013

Senyum di pagi Selasa!

    Assalamualaikum dan Selamat pagi semua! Semalam tidur lena? So harini semua dah start kerja. Budak2 sekolah pun dah kena pergi sekolah. Wuuuh~ Malas betul kan? Dah cuti2 ni kena pergi sekolah pulak. Mcm tak biasa pulak kan kena bangun pagi. Sarapan pun sedap2. Pagi2 macam ni kalau pekena nasi lemak sebungkus mesti best. Minta nasi lemak dapatnya roti canai sekeping. Tak cukup? Bersyukurla, ramai lagi yang tak dapat makan kat luar sana. Eh? Out of topic pulak. Tak mau la bukak cerita sedih2 pagi2 ni. Pagi ni nak share sikit. Ni jumpa time selak2 majalah lama. Ye la, mana yang tak patut tu buang je. Tak pun jual dekat PakCik Besi buruk, dapat jugak singgit dua. Moh la kita layan sama2 :)

(Maaf kualiti gambar kurang memuaskan)

Dah habis baca? Jom pergi bersenam pulak. Okay? Sekian untuk n3 kali ini. Semoga terhibur :)

2 comments:

Kakzakie said...

Auntie baca sekali sah-sah lepas baca dah lupa sayang...

Tak senam pun auntie hari ini. Bangun pagi terus siap-siap pergi kerja hihi...

♥ Wina ♥ said...

hahaa nak gelak baca :)

salam kenal angah :)

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...