KLIK TABUNG 2, TQ

Tuesday, 21 May 2013

Minggu Yang Sibuk

Minggu yang sibuk sangat.. Ujian3
Dan memang selalu pun xde masa nak tengok blog sangat
Biasalah kalau dah pegang status pelajar
Stressnyer duduk di kelas  KRK ni
Tapi yang bestnyer 
Dapat bersaing secara sihat dengan semua pelajar2 pintar & terbaik
Maaflah kalau x dapat nak BW
Atau jengah2 
Blog ni pun banyak Auto Publish je supaya tak bersawang nanti
Opppsss
'''' Ok, Umi. pelajaran memang kena letak No.1 kan !" 
SMILE..
 (DARI FB )
 WASSALAM......

10 comments:

Ratu Hatiku said...

All the best ya.. :D

ummuaidan said...

takper ..mesti consentrate pd study..mcm kat ummie tuh kan..pelajaran mesti no.1 ..blog nie main2 jer...good luck yer angah,,:)

wantie said...

ya betul. pelajaran yang penting.

Moga anak anak semua berjaya dengan cemerlang ya. auntie doakan untuk anak anak auntie sekali la doakan untuk anak anak semua juga.

wantie said...

betul ke nak bagi senyuman tu . nak nak...

I will give my smile also. ngeee

Tihara said...

ingat pesan umi tu, heheh :)

Kakzakie said...

Betullah kata umi tu pelajaran kena beri keutamaan... anak-anak auntie pun periksa juga.

Selamat berjaya sayang..

Mimi Azirah said...

betul2 busy nih

Puan Bui Junaidi said...

TAKPER..UTAMAKAN PELAJARAN YER..KALAU ADA FREE BARU BERBLOG..^_^

adyna said...

Study rajin rajin yer

Ira said...

Belajar rajin2 ye.. Blogwalking bila betul2 free je tau..

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...