KLIK TABUNG 2, TQ

Thursday, 7 March 2013

Tentang MeReKa...

Dua beradik ini, Kawan baik adik saya
Bila berjumpa asyik nak main aje kerja mereka
Sampai tak hengat dunia
Lepas tu bile syok main2 tu mestilah ade kes
Merajuk2 ni
Gaduh2 manja, lepas tu kawan balik..

 
 
Bila gaduh2, Biasanyer Umi buat tak tau aje
Sebab dia kata, budak2 memang macam tu
Sekejap lagi baiklah tu
Dan
Memang betul lah... seperti selalu
Sebab mereka dan adik saya tu SaUdArA SePuPu ..HuHuHu


Happy time bertiga mereka !

6 comments:

Anonymous said...

tiga2 comey...

Kakzakie said...

Umi dah banyak pengalaman tahu kerenah anak-anak macam auntie pun gitu biarkan aje sebab merajuk tak lama punya lepas tu kawan balik semula..

are_lin@yu said...

dorang comel..eh blog akak dah lain lah..hehe

Kakizan Omar said...

anak2 perempuan rasanya macam ok kot.. anak2 auntie fuhhh lagi fening.. :D

Ratu Hatiku said...

Wah..dah cantiklah blog :)

adyna said...

dah besar nanti dia baca ape yg ummi dia tulis mesti tersenyum :)

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...