KLIK TABUNG 2, TQ

Saturday, 2 February 2013

Saya Suka Gift2 Macam Ni

Saya sukakan music.  Adikpun.  Walaupun citarasa musik kami sedikit berbeza.  Tak kisahlah musik itukan Universal.  Umi yang kata !.  Tapi alangkah seronoknyer kalau dapat gift2 yang macam ni.  Ada sesiapa ke nak bagi untuk birthday saya/kami nanti !





Saya suka guitar, jadi saya pilih yang no. 2 tu
Adik pulak.... hurm rasanyer  yang no. 1 kot
Dia kan selalu nak jadi yang No. 1 ! HuHuHu 
Takkan lah yang no. 4
Tu dah ala2 KaSSim SeLamaT ....

2 comments:

Kakzakie said...

Kalau auntie dapat ini nak guna pun sayang - cantik buat hiasan bolehlah kan:)

Anonymous said...

cantik2 aje mug ni. Klu dapat mmg sayang nak gunalah

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...