KLIK TABUNG 2, TQ

Friday, 28 December 2012

Persiapan Ke Sekolah Dah Siap !

Kami berdua tengah sibuk dengan persiapan untuk sessi persekolahan tahun 2013.  Barang2 keperluan dah pun dibeli.  Buku2 pun dah siap semuanyer.  Hanya menanti hari2 persekolahan itu tiba.  Tapi penat lah nak mengemas itu dan ini.  Apalagi bila baru balik dari cuti2.

Terima kasih pada semua yang sudi singgah blog kami yang tak seberapa ini.  Tak berapa pandai lagi dalam berblog ini.  Nak balas jejak pun tak reti.  Apapun tq semua.  Umi tolong check2 kat tabung Nuffang tadi, dah ada beberapa RM dah setakat minggu ini.  Rezeki2 !  Umi kata oklah tu untuk blog yang baru sebulan dua macam kami ni.  Alhamdulillah. Kami pun bukan reti sangat tentang Nuffnang2 ni.  Thanks Umi!

TERIMA KASIH PADA NUFFNANG & TERIMA KASIH SEMUA ! TERUSKAN KLIK3 YE......

1 comment:

TiranaAduka said...

salam........
Lawatan awa. Pagi

KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...