KLIK TABUNG 2, TQ

Friday, 28 December 2012

Persiapan Ke Sekolah Dah Siap !

Kami berdua tengah sibuk dengan persiapan untuk sessi persekolahan tahun 2013.  Barang2 keperluan dah pun dibeli.  Buku2 pun dah siap semuanyer.  Hanya menanti hari2 persekolahan itu tiba.  Tapi penat lah nak mengemas itu dan ini.  Apalagi bila baru balik dari cuti2.

Terima kasih pada semua yang sudi singgah blog kami yang tak seberapa ini.  Tak berapa pandai lagi dalam berblog ini.  Nak balas jejak pun tak reti.  Apapun tq semua.  Umi tolong check2 kat tabung Nuffang tadi, dah ada beberapa RM dah setakat minggu ini.  Rezeki2 !  Umi kata oklah tu untuk blog yang baru sebulan dua macam kami ni.  Alhamdulillah. Kami pun bukan reti sangat tentang Nuffnang2 ni.  Thanks Umi!

TERIMA KASIH PADA NUFFNANG & TERIMA KASIH SEMUA ! TERUSKAN KLIK3 YE......

Thursday, 27 December 2012

Beast (Yoseob)- Caffeine mv & lyrics


Neujeonne jaya doeneunde meorissoge yangeun beolsseo da sesseo
Eotteokedeun jamdeureo boryeo haetdeon syawodo tto dasi haesseo
Cheonjange ni eolguri jakku geuryeojigo nungameumyeon
Kkeutnabeorin uri storyga damgin chaegi pyeolchyeojigo
Neon tteonagan huedo nal ireoke goerophyeo
Eojjeodaga naega ireokekkaji goerowo
Hage doen geonji naega mwol jalmotan geonji
Uriga wae ibyeoringeonjido moreuneunde

Cause ur like caffeine, nan bamsae jam mot deulgo
Simjangeun gyesok ttwigo geureodaga tto niga neomu mipgo
Like caffeine meolliharyeogo haedo
Ijeoboryeogo haedo geureol suga eojjeol suga eobtjanha

You’re bad to me, so bad to me, oh girl you’re like caffeine
You’re bad to me, so bad to me, oh girl you’re like caffeine
You’re bad to me, so bad to me, oh girl you’re like caffeine
You’re bad to me, so bad to me, so bad to me, yeah

Sumeul swil ttaemada niga geuripda gateun haneul arae itda
Saenggakhanikka deo michinda ireomyeonseodo nan neol mot noha
Jeogi changmun bakk datuneun yeonindeuri boyeo jinan uri moseup gata nunmul goyeo
Ibwayo geureoji malgo geunyeol gamssajwoyo nal bwayo ireon naega eottae boinayo

Neol butjabeul gihoedo naegen jul su eobseonni
Geureoke swipge kkeutnabeoril gabyeoun sain
Anieotjannni anim nae chakgagin geonji
Uriga wae ibyeorin geonjido moreuneunde

Cause ur like caffeine, nan bamsae jam mot deulgo
Simjangeun gyesok ttwigo geureodaga tto niga neomu mipgo
Like caffeine meolliharyeogo haedo
Ijeoboryeogo haedo geureol suga eojjeol suga eobtjanha

Ireoke neol miwohadagado nan
Hamkkeyeotdeon sigan dorabomyeon useumi nawa
Eojjeomyeon itgi sirheun geonjido molla
Ani itgi sirheunga bwa ganjikhago sipeun geonga bwa

Cause ur like caffeine, nan bamsae jam mot deulgo
Simjangeun gyesok ttwigo geureodaga tto niga neomu mipgo
Like caffeine meolliharyeogo haedo
Ijeoboryeogo haedo geureol suga eojjeol suga eobtjanha

You bad to me, so bad to me, oh girl you like caffeine
You bad to me, so bad to me, oh girl you like caffeine
You bad to me, so bad to me, oh girl you like caffeine
You bad to me, so bad to me, so bad to me, yeah



 Source : http://www.kpoplyrics.net

(Nota kecik :  Tukar background blog ni, lepas balik cuti2 bersempena tahun baru 2013 nanti )

Tuesday, 18 December 2012

Menghitung Masa, Membilang Hari

Kami sedang menghitung masa, membilang hari nak bercuti2 lagi.  Tak sabar sangat2. Umi kata bercuti kali ini untuk rehat2kan minda, tenangkan diri dan fikiran dulu sebelum masuk sekolah nanti.  Memang tak sabar dah ni. Rasa nak pusing aje jarum jam tu untuk cepatkan masa !  Tapi adik saya kata.... Sabar itu sebahagian daripada iman............ Huhuhu


Monday, 17 December 2012

Gambar2 Tertinggal Di Cameron Highlands

Nak kongsi gambar2 ini.  

Di snap2 sekitar Bukit Tinggi Cameron Highlands, Pahang, Malaysia











Gambar2 lain ada di entry BLOG KESUMA ANGSANA sebelum ini dah !

Sunday, 16 December 2012

Kosong Sekosong Perut Kami

Suka dengan lagu ini ke ?


 Kosong kosong, sekosong perut kami sebab asyik nak membuang dan muntah2 aje ni.
Cepatlah baik dan cepatlah pergi wahai sakit!
Tidur susah, makan pun payah
Dugaan2 betul

Doakan Kami !

Salam semua.

Kami baru balik dari bercuti.  Tak dapat nak buat apa2 cerita lagi sebab kami berdua diserang sakit perut, demam panas, cirit birit dan demam panas. Muntah2 lagi.  

Jenguk sajalah ke BLOG KESUMA ANGSANA untuk tau lebih lanjut kisah cuti2 kami ye.  Dan tolong doakan kami segera sembuh. TERIMA KASIH !

Thursday, 6 December 2012

Selamat Sampai Dah

Alhamdulillah, kami & keluarga dah selamat pun sampai ke Negeri Cik Siti Wan Kembang !.  Sedang menikmati detik2 bahagia suka ria dalam tempoh seminggu ini.  Banyak yang dirancangkan dan moga semuanyer akan berjalan lancar...........

Wednesday, 5 December 2012

Seminggu Bercuti

Salam Hari Rabu semua.  Kami akan mula bercuti selama seminggu.  Balik kampung Abah nun jauh di pantai timur sambil jalan2 makan angin kata Umi.

Mesti seronok ni.  Akan melalui 5 Negeri.  Dari Selangor, K.L, Pahang, Trengganu dan barulah Kelantan.  Moga2 selamat semuanyer nanti.  Ok, sampai jumpa lagi di lain entry ye. 

google




KLIK UNTUK TABUNG 3 , TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...